Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Базалійська селищна рада» (код ЄДРПОУ: 04405768) був реорганізований і увійшов до складу Теофіпольської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Базалія
Теофіпольський район, Хмельницька область

Оголошення

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення державної інвентаризації земельних ділянок в межах Базалійської селищної ради, Теофіпольської селищної ради Теофіпольського району 

ТОВ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ» (м. Київ), повідомляє про початок проведення державної інвентаризації земель в адміністративних межах Базалійської селищної ради, Теофіпольської селищної ради Теофіпольського району Хмельницької області (Договір про надання послуг №92 від 01.06.2020 р., укладений з Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області).

ТОВ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ» буде здійснювати погодження меж земельних ділянок суміжних землевласників (землекористувачів) відповідно до графіку, наведеного нижче. Просимо всіх землевласників (землекористувачів) з’явитися для погодження меж земельних ділянок за адресами розташування відповідних селищних рад.

 

22 червня 2020 р.

17:00 – Базалійська селищна рада

18:30 – Теофіпольська селищна рада

            

  У разі відсутності суміжних землекористувачів (землевласників) для погодження документацій, відповідно до Наказу Держкомзему України №376 від 18.05.2010 р. «Про затвердження інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками» зі змінами та доповненнями, межі вважаються погодженими.

 

 

 
  Костопільська ЗОШК І-ІІІ ст. №6 - Головна сторінка

 

З метою отримання правової консультації та додаткової інформації звертайтесь за телефоном: 097-265-48-65 або пишіть на електронну пошту (email): info@unex.kiev.ua

 

 ОГОЛОШЕННЯ!

Шановні жителі селища Базалія, керівники підприємств, установ та органзіцій.

Повідомляємо Вас про незаконність вивозу побутових відходів на стихійне сміттєзвалище, яке знаходиться на виїзді з смт Базалія на землях Новогребельської сільської ради Волочиського району. Попереджаємо, що такий вивіз є незаконним та тягне за собою адміністративну відповідальність.

 

                                                                                  

                                              У К Р А Ї Н А

Базалійська селищна рада

              Теофіпольського району    Хмельницької області

 

                                             Виконавчий комітет

                                          Р І Ш Е Н Н Я

17 березня  2020 року                                                                                              №9

 

Про запобігання  поширенню  на

території   селища коронавірусу COVID -19

      

         Відповідно до ст. 5  Закону України “Про  захист населення  від  інфекційних  хвороб”,  постанови Кабінету  Міністрів  України  від  11 березня  2020  року №211 “Про  запобігання  поширенню  на території України  коронавірусу COVID -19”,  враховуючи  рекомендації  місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій  Теофіпольського   району  Хмельницької  області  від  16.03.2020 р. протокол №4, з   метою запобігання  поширення  на  території  селища  коронавірусу COVID-19, на період з 18 березня 2020 року з 00.00 год. на період проведення карантинних заходів, виконавчий комітет Базалійської селищної  ради вирішив:

 

           1. Довести до відома:

-    керівників (власників) об’єктів з масовим перебуванням людей (магазини, аптеки тощо) усіх форм власності про необхідність  проведення дезінфекції власних приміщень відповідно до рекомендації ДУ «Хмельницький обласний лабораторний центр» Міністерства охорони здоров’я України;

-  керівників закладів громадського харчування усіх форм власності забезпечити проведення дезінфекції власних приміщень відповідно до рекомендації ДУ «Хмельницький обласний лабораторний центр МОЗ України» та забезпечити виконання постанови КМУ від 11.03.2020 року № 211.

      2. Провести  роз’яснювальну роботу щодо тимчасового призупинення роботи ринку (крім АЗС) по вівторках, культурних і розважальних закладів, дитячого майданчику, стадіону, усіх магазинів, крім продуктових та аптек на підвідомчій території.

      3. Максимально обмежити пересування громадян по селищу, а також пересування в громадських місцях без крайньої потреби.

      4. Провести інформаційну роботу з керівниками релігійних організацій щодо можливості переведення служб та служінь у максимально дистанційний варіант та забезпечення виконання постанови КМУ від 11.03.2020 № 221.

     5. Максимально обмежити особисті контакти.

     6. Громадянам, які прибувають на територію селища із-за кордону, негайно самоізолюватися на термін не менше 14 діб з дня прибуття.

     7. Керівникам підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та підпорядкування:

     - забезпечити проведення дезінфекції власних приміщень відповідно до рекомендації ДУ «Хмельницький обласний лабораторний центр» Міністерства охорони здоров’я України;

     - скасувати або перевести наради та засідання в телефонний режим або режим відео конференції та тимчасово припинити особисті прийоми громадян;

     - запровадити щоденний температурний скринінг працівників, негайно відправляти додому на сан ізоляцію усіх з ознаками гострих распіраторних захворювань.

      8. Попередити керівників підприємств, установ та організацій, жителів селища про персональну відповідальність за невиконання цього рішення згідно чинного законодавства України.

      9. Рекомендувати Теофіпольському ВнП Красилівського ВП ГУНП в Хмельницькій області проводити рейди для перевірки дотримання рішення щодо карантинних обмежувальних заходів.

      10. Контроль за  виконанням  цього рішення покласти на виконавчий  комітет  селищної  ради.  

 

 

Селищний голова                          о/п                                                    Є.А. Білоус

 

 

 

РОЗРАХУНОК

ТАРИФІВ НА ПОСЛУГИ ВОДОПОСТАЧАННЯ

ПОКОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ
« ВОДОПОСТАЧ »

БАЗАЛІЙСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

показники

Од.вим.

2019

Прогноз 2020

1

Відпуск води :

Тис.м3

29,5

29,5

 

Населенню

 

27,7

27,7

 

Іншим

 

1,4

1,4

 

Втрати

 

0,4

0,4

2

Собівартість

 

556,,4

604,1

3

Рентабельність

 

  • 29,0%

1,03%

 

Для населення

 

  • 29,0%

5%    

 

Для інших

 

-28,8%

40%

4

Сума прибутку

 

  • 161,1

20,1

5

доходи

 

395,3

624,2

 

Собівартість 1 м3 -      20,48 грн.                                                                                                    рентабельність для населення – 5 %

Середній тариф для населення без ПДВ – 21,50  грн.

Рентабельність для інших споживачів –40 %

Середній тариф для інших споживачів без ПДВ – 28,67  грн.

 

 

В/о керівника                                                Бойко С.І.

 

 

РОЗРАХУНОК ТАРИФІВ

ПО КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ « ВОДОПОСТАЧ » БАЗАЛІЙСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАД
ВОДОПОСТАЧАННЯ

Реалізація води / тис.м3 на рік

29,5

В т.ч. населенню

27,7

Іншим споживачам

1,4

втрати

0,4

Доходи від реалізації всього / тис.грн./

624,2

В т.ч.населення

595,,6

Інші споживачі

28,6

Середній тариф

21,16

В т.ч. населення без ПДВ

21,50

Інші споживачі без ПДВ

28,67

Собівартість 1 м3/грн.

20,48

Повна собівартість послуг / тис.грн./

604,1

В т.ч. амортизація

99,7

Електроенергія

143,0

Матеріали

32,0

Заробітна плата

221,5

Нарахування на соцзаходи

48,7

Інші витрати / податки і збори /

23,5

Загальногосподарські витрати

35,7

Рентабельність по підприємству

1,03%

 

 

В/о корівника                             Бойко С.І.

 

 

 

 

РОЗРАХУНОК ПРЯМИХ ВИТРАТ НА ВОДОПОСТАЧАННЯ

Статті витрат

 2019 р.

Прогноз 2020 р.

1

Сировина і матеріали

28,0

32,0

2

Електроенергія

142,2

143,0

3

Заробітна плата

190,1

221,5

4

Відрахування на соцзаходи

43,0

48,7

5

Загальногосподарські витрати

32,1

35,7

6

Амортизація

99,7

99,7

7

Інші витрати

21,3

23,5

8

Всього витрат

556,4

604,1

9

Відпущено води всього , м3

29,5

29,5

 

 

В/о корівника                                        Бойко С.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ

 2019 р.

Прогноз  2020 р

Тис. кВт/год

Тис./грн

Тис. кВт/год

Тис./грн..

44,8

142,2

44,8

143,0

 

 

Стаття витрат « Амортизація »

Рахунок 23

 

2019 р

Прогноз 2020 р

ІІІ група

1527822,30

99,7

99,7

 

 

 

 

 

Стаття « Інші витрати »

Рахунок 23

2019 р.

Прогноз 2020 р.

Спец водокористування

1,6

1,8

Рентна плата за надра

19,7

21,7

Всього

21,3

23,5

 

 

В/о керівника                                           Бойко С.І.

 

 

 

 

 

 

                     Додаток № 1

До рішення виконкому    № _____ від «____»___________2020 року.

 

Вулична колонка                 60 л/добу              38,70 грн.

Колонка в дворі                  90 л/добу               58,05 грн.

Вода в приміщенні             125 л/добу            80,63 грн.

 

 

Корова                  75 л/добу                 48,38 грн.

Порося                 25 л/добу                  16,13 грн.

Коза                      25    л/добу                16,13 грн.

Кінь                       75 л/добу                  48,38 грн.

 

 

 

В/о керівника                                     Бойко С.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНРГО ВПЛИВУ

Впорядкування тарифів на послуги з водопостачання.

Регуляторний орган – Базалійська селищна рада

Розробник документа – Комунальне підприємство « Водопостач » Базалійської селищної ради.

              На виконання Закону України « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» проведений аналіз очікування результатів від впорядкування тарифів на послуги з водопостачання, що надаються КП                        « Водопостач».

             Протяжність водопровідної мережі складає 18,3 км. Водопровід побудовано чавунними трубами діаметром 100 мм – до 50 мм, стальними трубами діаметром 100мм – 50 мм і поліетиленовими діаметром від 32 мм – 100 мм. Металеві та чавунні труби, яким понад 60 років, потребують заміни, так як не придатні до подальшої експлуатації. Тому відбуваються часті аварії на водогоні , що призводить до втрат води.

              На сьогоднішній день в КП « Водопостач» склалось важке фінансове становище, яке виникло в результаті невідповідності діючих тарифів на послуги з водопостачання, реальних витрат на виробництво цих послуг.

              Тарифи на послуги по водопостачанню були введені в дію згідно Вішення виконавчого комітету Базалійської селищної ради №4 від 15 лютого 2017 року.

             В результаті змін у ціновій ситуації на ринку електричної енергії, палива, оплати праці, що мають постійний характер та не залежать від господарської діяльності підприємства, планові витрати підприємства на комунальні послуги зросли. Питома вага електроенергії в загальній сумі витрат становить – 23,7  %.

          Збільшення планових витрат спостерігається по статті                     « Заробітна плата»  в зв’язку із    ростом  мінімальної заробітної плати відповідно до Закону України « Про державний бюджет » . Питома вага заробітної плати від загальної суми витрат            складає 36,7 %.

         Продовжують зростати ціни на матеріали, в порівняні з діючим тарифом ціни зросли в 2 рази. Зросли ставки податків.

          Через ріст перерахованих витрат на виробництво і реалізацію послуг з водопостачання підприємство одержало збитки – 161,1 тисяч гривень.

         Підприємство відчуває нестачу у власних обігових коштах, отриманих від реалізації власних послуг. В результаті чого зростає заборгованість за електроносії, не виконуються у відповідних обсягах роботи поточних та капітальних ремонтів водопровідних мереж.

ЦІЛІ РЕГУЛЮВАННЯ

         Прийнятя даного рішення повино привести тарифи на послуги з водопостачання, що надаються КП « Водопостач» до рівня , що забезпечує:

  • Надання споживачам селища стабільних послуг;
  • Підвищення якості надання послуг і підведення їх до нормативного рівня ;
  • Беззбиткову діяльність КП « Водопостач»ю

 

МЕХАНІЗМ РЕГУЛЮВАННЯ

Регуляторні цілі передбачаються досягнути шляхом прийняття рішення про впорядкування тарифів щодо оплати послуг з водопостачання.

Рішення про встановлення тарифів на послуги з водопостачання у разі його прийняття, буде єдиним процедурним, відповідно до якого споживачам буде проводитись нарахування плати за ці послуги.

 

  •  
  1. Збереження існуючого стану, тобто без зміни діючих тарифів. Дана альтернатива є неприйнятною, оскільки ситуація, що склалася на підприємстві, є досить критичною і потребує негайного вирішення. В іншому випадку – порушується режим та якість надання послуг , а саме : підприємство може опинитися на межі банкрутства. Крім того, с..31 Закону України « Про житлово- комунальні послуги » передбачено, що органи місцевого самоврядування повинні затверджувати тарифи на житлово – комунальні послуги в розмірі економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво.
  2. У разі затвердження тарифів, нижчих від розміру економічно обгунтованих витрат на виробництво певних комунальних послуг,орган, що затвердив такі тарифи, зобов’язаний відшкодувати підприємству виробнику послуг різницю між затвердженим розміром тарифів та економічно обґрунтованими витратами підприємства, дотацію в повному обсязі на покриття збитків від неповного відшкодування економічно обґрунтованих витрат в тарифах без їх зміни.

 

ВИГОДИ ТА ВТРАТИ

Сфера інтересів місцевої влади та підприємства.

Вигоди :

  • Забезпечення стабільного надання послуг з водопостачання ;
  • Покращення якості послуг з водопостачання ;
  • Зменшення скарг та звернень споживачів.

 

Витрати :

  • Кошти з місцевого бюджету для відшкодування збитків для КП « Водопостач», у разі часткового підвищення тарифів на послуги для населення до рівня неповного відшкодування економічно обґрунтованих витрат, або у разі збереження діючих тарифів.

Сфера інтересів суб’єктів господарювання та громадян

Вигоди :

  • Забезпечення стабільного надання послуг з водопостачання;
  • Покращення якості послуг з водопостачання.

Витрати :

Можливе збільшення витрат на оплату послуг з водопостачання.

ЗАХОДИ,ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКИХ БУДЕ

ЗДІЙСНЮВАТИСЬ ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ

Базове дослідження та повторне дослідження.

ПОКАЗНИКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ

В результаті проведення як базового і повторного досліджень будуть досліджуватися та вивчатися наступні показники :

  1. Показник прибутковості та збитковості підприємства ( за рік, щоквартально ).
  2. Рівень відшкодування встановленими тарифами для населення витрат на послуги водопостачання ;
  3. Показники вивчення інформаційно- роз’яснювальної роботи зі споживачами.

ВИВЧЕННЯ ЗАХОДІВ, ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКИХ БУДЕ ЗДІЙСНЮВАТИСЯ ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РЕГУЛЯТИВНОГО АКТА

Термін проведення базового відстеження здійснюється до дня набрання ним чинності.

Термін проведення повторного відстеження через 1 рік після набрання чинності цього регуляторногоакта.

 

 

Усі зауваження і пропозиції від фізичних і юридичних осіб, їх об’єднань приймаються виконавчим комітетом Базалійської  селищної ради протягом одного місяця з дня оприлюднення проекту регуляторного акта в письмовому вигляді за адресою: 306500, смт. Базалія, вул. Свободи, 43 тел. 9-53-73 та КП «Водопостач» за адресою: смт. Базалія вул.Свободи, 24, 9-53-01 або на електрону пошту: kp_voda.24ukr.net.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua